קידום אורגני

תוכן הוא המלך והגיע הזמן שתתנהג אליו כראוי למלך

זו בטח לא הפעם הראשונה שאתה נתקל בביטוי, וכנראה גם לא הפעם הראשונה שאתה תוהה לעצמך למה בעצם התכוון המשורר. "תוכן הוא המלך"? אחלה, אבל – איך זה קשור אליי?

 

ובכן, הניסיון שלנו לנתח את הביטוי הפופולארי על אצילות התוכן הוליד את האינטרפטציה הבאה:

מלך הרי אוהב להישמע ולהיראות. הוא לא מלך אם אף אחד לא יודע. הוא לא מלך אם אף אחד לא רואה ושומע. על אחת כמה וכמה הוא לא מלך אם אף אחד לא מקשיב ופועל על פי צו ליבו.

לפיכך, תוכן – בעודו מוכתר למלך של העולם האינטרנטי – צריך להיראות, חייב להישמע ויותר מכל מוכרח להיות זה שאומר את המילה האחרונה. 

 

שים לב! "לזרוק" תוכן (איכותי ככל שיהיה) לחלל האוויר הוירטואלי – זה נחמד, אבל חשוב יותר למשוך אל התוכן הזה קהל מעריצים איכותי שיטה את אוזנו בנאמנות ויתרגם למעשים את מילותיו.

 

איך עושים את זה?

איך נותנים למילים מעמד של אחריות ודיוק?

 

אלו 2 הגישות העיקריות:

< תוכן איכותי ראוי למימון. 

< תוכן, כל עוד הוא איכותי, יעשה את דרכו לעיניים קשובות בכוחות טבעיים.

 

אם שואלים אותנו, במציאות בה הפרסום הממומן עולה לנו יותר בכל יום שעובר – אנחנו דוגלים בגישה השנייה.

אבל, באותה מציאות גם החשיפה האורגנית יורדת בכל יום, ולכן אין אנו מאמינים בבלעדיות הכוחות "הטבעיים" של השוק הוירטואלי. 

לפני שאתה רץ לכתוב תוכן איכותי לעסק שלך - שייתן boost אורגני לעסק שלך בפחות כסף והרבה פחות זמן

הנשק החברתי לקידום העסק שלך

ניצול מקסימלי של הכוח החברתי הקיים ברשת, ע"י יצירת מעגלי חשיפה אורגניים בין חברים ואנשי עסקים רלוונטיים, קטנים כגדולים, איכותיים, רלוונטיים, ולהבדיל אלפי הבדלות – אמתיים ובריאים לעמוד העסק.