הדור הבא: שיווק דיגיטלי בלינקדאין
Facebook
WhatsApp
Google+
LinkedIn

הדור הבא של השיווק כבר פה, אז ממה הישראלים כל כך מפחדים?

אמ;לק

ניחשתם נכון: לינקדאין. על אף היותה פלטפורמה ידידותית למדי והשימוש הטכני בה על פניו ניתן ללימוד תוך זמן קצר, היא מרתיעה, גם היום (2017), את רוב הישראלים מלהשתמש בה כזירת שיווקית לטובת מיתוג ומינוף העסק שלהם. חבל.

נעים מאוד: לינקדאיןפה לא תמצאו תמונות של חתולים או של צלחות מלאות בכל טוב ומסודרות בצורה קולינרית שמצטלמת היטב, פה לא תחשפו לתכנים אישיים, לסטטוסים נוגים או לתמונות סלפי מביכות. לרשת הנטוורקינג הגדולה והנגישה ביותר בעולם מגיעים מיטב אנשי המקצוע ובעלי העסקים המעוניינים ליצור קשרים עסקיים ולאתר הזדמנויות. לינקדאין – יותר מכל רשת חברתית אחרת – היא כעת סופר אופטימלית לשיווק והיא הנשק הסודי לשיווק ממוקד, פיתוח עסקי, מיתוג ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. חושב שהגיע הזמן לקחת את אסטרטגיית השיווק שלך במדיה החברתית צעד אחד קדימה? המשך לקרוא.

לא עוד רשת חברתית טיפוסית, תחרותית ויקרה

לינקדאין אינה עוד רשת חברתית "טיפוסית".
1. התחרות בה מתונה למדי, נכון להיום, במיוחד אם משווים אותה לרוח התחרות הנושבת בגבם של אנשי השיווק בפייסבוק למשל ("רוח פרצים" שדחפה הרבה מהמשווקים לנסות לראשונה את פלטפורמת השיווק של לינקדאין, אחרי שאלו מצאו את עצמם נלחמים מלחמה אבודה על ליבו של קהל היעד שלהם, ושבעים מלשפוך ערימות של כסף על עוד קמפיין מדמם, ועוד אחד, ועוד אחד).
2. היא מהווה זירת שיווק דיגיטלי זולה יותר מהאלטרנטיבות.
3. בשונה מהרשתות החברתיות המתחרות – רק בה ניתן לטרגט קהל מדויק לפי מאפיינים מקצועיים, כמו תפקיד ספציפי או ותק בארגון כלשהו, שם חברה כזו או אחרת, לימודים אקדמיים ומאפיינים דמוגרפיים שונים.

שיווק דיגיטלי בלינקדאין: הנשק הסודי לשיווק אופטימלי

היית רוצה להגביר את המודעות לעסק שלך ולייצר מוניטין שישאיר אבק למתחרים שלך בזירה פחות תחרותית מפייסבוק ויותר זולה ממנה? גם לך נמאס לשפוך כסף על מלחמת הקמפיינים בשוק התחרותי של פייסבוק ואתה מבין שהגיע הזמן לפנות למקור תנועה נוסף? רוצה לבנות טכניקת פרסום נבונה כדי להגביר את ה – Engagement עם קהל היעד שלך,  לנהל מעקב המרות ולבצע רי-טרגטינג איכותי?


הגיע הזמן להעז לצאת מאזור הנוחות ולהתחיל לשווק מחוץ ל"קופסא" (העונה לשם פייסבוק). אגב, לינקדאין לא בהכרח מהווה תחליף מלא לפייסבוק (לא מחליפים כל כך מהר סוס מנצח), אבל כאנשי שיווק אסור לנו להתעלם ממקור התנועה הנהדר והייחודי הזה ואף מחובתנו ללמוד לנצל את היתרונות המובהקים שהפלטפורמה החדשנית מעניקה לנו. למשל – כמה זמן אתה נוהג להשקיע בקידום אורגני של העסק שלך, או לחילופין כמה כסף אתה "שם" על קידום ממומן? ובכן, כנראה שלא ידעת שהקמת פרופיל וכתיבת מאמרים (דומה לסטטוסים של פייסבוק – ההסבר המלא במדריך בסוף הכתבה) בלינקדאין מקדמים באופן אוטומטי את השם שלך/של העסק שלך בגוגל (SEO אורגני). כמה זה קל פתאום להגדיל את המודעות לעסק שלך, את כמות הלקוחות, את היקף המכירות. (כנס למידע נוסף).

תכל'ס, כל אחד יכול ללמוד לשווק בלינקדאין

השיווק עצמו בלינקדאין אינו מסובך – הפלטפורמה ידידותית למדי למשתמש והשימוש הטכני על פניו ניתן ללימוד תוך זמן קצר. אז מה בכל זאת יש ב"מפלצת הלינקדאין שהיא מרתיעה, גם היום (2017), את רוב הישראלים מלנצל את המעלות שלה לטובת מיתוג ומינוף העסק שלהם?
לדעתי, הסיבה העיקרית היא שבין כל כמויות המידע והתוכן שאפשר למצוא בימינו ברשת, כמעט ולא קיימים מקורות בעברית המלמדים את יסודות השימוש וסודות השיווק ברשת החברתית-עסקית-מקצועית – מה שמעודד את אנשי השיווק העצלנים / העסוקים להיתקע ב"אזור הנוחות" המוכר להם ולהימנע מ"לבזבז" לעצמם את הזמן בלימוד עצמי של מערכת שיווק חדשה מאפס, נבירה באינטרנט בחיפוש אחר מידע רלוונטי, תרגום המידע, תרגולו ויישומו. כך, במקום להיחשף לאוקיינוס כחול של שיווק וליצור לעצמם מכונת לידים ייחודית, יעילה, נבונה ומשומנת היטב, הם ממשיכים לשחות בטריטוריה המוכרת להם, היקרה והשחוקה, על אף מחיר התחרות הגבוה שחלקם הגדול עשוי לשלם.

צעד-אחר-צעד: איפה תלמד את יסודות וסודות השיווק בלינקדאין?

ספציפית על נושא השיווק בלינקדאין, כאמור, כמעט ולא ניתן להשיג היום מקורות מידע בעברית, שלא לדבר על הדרכה מ-א' ועד ת', ארוזה בצורה מסודרת, ברורה ונגישה. לשם כך נכתב המדריך "הדור הבא: שיווק שותפים בלינקדאין", והוא מהווה פתרון אולטימטיבי לאנשי שיווק עסוקים / עצלנים, שאין להם את הזמן הפנוי / את הכוח לנבור באינטרנט בין מאות סרטוני ההדרכה באנגלית ולדלות משם את המידע הרלוונטי.

 

אז – מה רמת האנגלית הנדרשת לשם שיווק בלינקדאין? מה הכוונה באוקיינוס כחול של שיווק? האם יש צורך בידע טכני? כל התשובות לכל השאלות (וגם קישור למדריך המלא) – כאן.

 

בהצלחה.

Facebook
WhatsApp
Google+
LinkedIn